SV DIEMEN

🌟 Voetbalkamp 2024 - Schrijf je nu in! 🌟

12 april 11:00  Dit jaar slaan sv Diemen en Voetbalschool Diemen de handen ineen voor een onvergetelijk voetbalkamp voor kinderen van 6 t/m 12 jaar! 🎉 Met geweldige trainingen, leuke spelletjes en heel veel gezelligheid belooft dit een zomer vol plezier te worden!meer »

95x gelezen

Intentieverklaring ondertekend voor oprichting interne voetbalschool

14 maart 18:00  We zijn verheugd jullie mee te delen dat er een belangrijke mijlpaal is bereikt. Als bestuur hebben we met trots een intentieverklaring ondertekend tussen sv Diemen en Voetbalschool Diemen om gezamenlijk een interne voetbalschool op te richten.meer »

212x gelezen

SV Diemen Open Trainingsdagen: Ontdek jouw Talent

6 februari 12:45  SV Diemen introduceert de Open Trainingsdagen als vervanging voor de traditionele talentendagen. Dit nieuwe concept biedt jou de kans om jezelf te laten zien op een andere manier. In plaats van één dag met externe spelers, krijg je nu de mogelijkheid om minimaal twee keer mee te trainen met een selectieteam van SV Diemen.meer »

445x gelezen

Ajax Clinic bij SV Diemen: Train als een Echte Ajax-Speler!

6 februari 9:45  Goed nieuws voor alle voetballiefhebbers! In de meivakantie organiseert Ajax een speciale Ajax Clinic bij SV Diemen in Diemen. Op dinsdag 30 april 2024 krijgen jongens en meiden tussen de 6 en 14 jaar oud de kans om een dag lang te trainen als een Ajax-speler.meer »

250x gelezen

SV Diemen 2.0: De Opkomst van een Slapende Reus

6 februari 9:45  SV Diemen staat in de schijnwerpers dankzij een inspirerende reportage van AT5, waarin de helden van het amateurvoetbal worden belicht. Onze voorzitter deelt hierin het verhaal van SV Diemen 2.0 en de ontwakende reus die de club belichaamt. De reportage, met een duur van ongeveer 12 minuten, biedt een diepgaand inzicht in de dynamiek en toewijding van onze vrijwilligers.meer »

199x gelezen

Leroy Kroese benoemd tot hoofdtrainer van SV Diemen voor seizoen 2024-2025

6 februari 9:30  SV Diemen kondigt met trots aan dat Leroy Kroese (30) vanaf het komende seizoen de rol van hoofdtrainer op zich zal nemen. Maandagavond heeft Kroese een contract voor een jaar getekend, met een optie tot verlenging, waarbij de intentie van de club duidelijk is: bouwen aan een kwalitatief hoogstaand team op de lange termijn.meer »

165x gelezen

Geslaagd EA FC Toernooi bij SV Diemen: Virtuele Strijd Versterkt Voetbalgemeenschap

28 januari 15:30  Wat een geweldige middag was het vandaag bij SV Diemen! Met trots organiseerde de club een EA FC Toernooi, waar 40 kinderen uit de bovenbouw (O13 t/m O19) de strijd aangingen op de virtuele grasmat!meer »

85x gelezen

Kantine gesloten van 23 december 2023 tot en met vrijdag 5 januari 2024

20 december 21:15  De eerste seizoenshelft zit er op en dat betekent dat de kantine dicht gaat van 23 december 2023 tot en met vrijdag 5 januari 2024. Wij wensen iedereen alvast een fijne kerst en een goed begin.

213x gelezen

Roel Helmer overleden

20 december 21:00  Roel Helmer overleden Op 17 December 2023 j.l. is oud lid Roel Helmer overleden. Roel is op zijn 9e lid geworden van onze vereniging en op zijn 50ste gestopt met actief voetballen. Hij heeft sportief gezien in het verleden veel voor onze vereniging betekent en hield daarnaast ook de CV in het voormalige verenigingsgebouw in goede orde. Zijn vader Ab Helmer was een van de oprichters van sv Diemen in 1931. De zoon van Roel, Michael, was onderdeel van het succesteam van de 90'er jaren en ook bij zijn kleinzonen Rowen, Jeremy, Tristan en Quinten was hij vaak langs de lijn te vinden op ons sportpark. Roel zelf was zelf overigens ook een begenadigd voetballer. Wij wensen de familie veel sterkte toe.meer »

348x gelezen