Fanshop Winkel

Lunchbox

€ 9,95

Maak lunchtijd leuk met de sv Diemen lunchbox, ideaal voor zowel school als werk. Uitgevoerd in wit met zwarte randjes en het sv Diemen logo.

Bidon

€ 8,95

Blijf gehydrateerd met de sv Diemen bidon, een essentieel accessoire voor trainingen en wedstrijden op het veld! De bidon is uitgevoerd in helder wit plastic en voorzien van het sv Diemen logo.

Mok

€ 9,95

Geniet van je favoriete warme dranken in stijl met de sv Diemen mok, voorzien van het herkenbare clublogo.

Paraplu

€ 15,95

Laat zien dat je een trotse supporter bent, zelfs op regenachtige dagen, met de stevige sv Diemen windbestendige paraplu. Voorzien van het sv Diemen logo en de logo's van de twee hoofdsponsoren van de jeugd en senioren, AVT Makelaars & Adinf.

Romper

€ 9,95

Kleed de allerkleinsten in stijl met de sv Diemen romper, verkrijgbaar in drie schattige maten (3 mnd | 6 mnd | 9 mnd).

Slabber

€ 10,00

Houd kleding vlekkeloos met de sv Diemen slabber, een onmisbaar item voor kleine (en grote) knoeipotten.

sv Diemen Hoodie

€ 29,95

Blijf warm en toon je clubtrots met de sv Diemen hoodie! Zwart, van katoen en voorzien van drie witte eendjes.

Aanvoerdersband Pupil

€ 9,95

De officiële sv Diemen aanvoerdersband voor junioren, gedragen met trots door de leiders van morgen! In opvallend oranje, met een opdruk van drie kenmerkende blauwe eendjes. De perfecte accessoire voor de jonge aanvoerders die hun team leiden.

Aanvoerdersband Senior / Junior

€ 12,50

De iconische sv Diemen aanvoerdersband, een must-have voor ervaren leiders die hun team naar de overwinning leiden! Uitgevoerd in opvallend oranje, met een opdruk van drie herkenbare blauwe eendjes. Toon je leiderschap met trots.

Pet

€ 19,95

Bescherm jezelf tegen de zon en toon je clubtrots met de sv Diemen cap. Deze zwarte cap, vervaardigd van katoen, is versierd met de kenmerkende drie eendjes van sv Diemen.

Muts

€ 9,95

Houd je hoofd warm en toon je clubliefde met de sv Diemen muts, perfect voor koude dagen op en buiten het veld.

Kicksen Tas

€ 8,95

Bewaar je kicksen veilig en stijlvol met de sv Diemen kicksentas, een onmisbaar item voor elke voetballer die zijn uitrusting wil beschermen.

Teen Slippers

€ 14,50

Personaliseer je eigen hygiënische sv Diemen teenslippers! Voeg je naam en nummer toe voor een unieke touch, speciaal voor jou geproduceerd!