MBO Stages

Is een stage bij sv Diemen iets voor jou?

Doe jij een sportgerichte opleiding? Heb je sport in je studiepakket? Of ben je op een andere manier betrokken bij of geïnteresseerd in het coachen en begeleiden van een jeugdteam? Tijdens deze studies is stage lopen noodzakelijk en dat is mogelijk bij sv Diemen.

sv Diemen is een gezellige en ambitieuze voetbalvereniging in Diemen waar we zowel prestatiegericht als recreatief voetballen. Wij vinden dat plezier het belangrijkste is binnen de jeugd, maar willen op een zo hoog mogelijk niveau kinderen ontwikkelen het beste uit zichzelf te halen.

Stagelopen bij sv Diemen kan op verschillende manieren:

• Je assisteert bij het trainen van jongere jeugdteams.
  • Je begeleidt een team tijdens de wedstrijden.
  • Je coördineert, werkt mee en bereidt activiteiten voor binnen sv Diemen
  •

sv Diemen  is een gecertificeerd leerbedrijf en kan daarom binnen de vereniging passende stagemogelijkheden aanbieden.

Ben jij op zoek naar een leuke stageplek bij sv Diemen neem dan contact op met onze erkende stage begeleider.

6C7B19B1-5094-47B0-9550-A477B0FD8408.jpeg

Wayne Poyner