De club van 100

Club_van_100.jpg

Word Lid van de "Club van Honderd" en Steun Onze Jeugdafdeling!

Het begon met een groep gepassioneerde leden van onze prachtige voetbalvereniging die besloten om een extra financiële bijdrage te leveren aan onze club. Hun doel? De jeugdafdeling van sv Diemen ondersteunen bij zowel grote als kleine uitgaven, die normaal gesproken niet volledig door de vereniging zelf kunnen worden bekostigd. En zo ontstond de "Club van Honderd." Iedereen die wilde, kon lid worden door middel van een donatie van 100 gulden destijds en zich zo aansluiten bij deze nieuwe club, en daarmee de jeugd van sv Diemen ondersteunen.

Enkele voorbeelden van bijdragen in het recente verleden door de "Club van Honderd" zijn onder andere de aanschaf van materialen zoals ballen en kleding voor onze jeugd, mini-doeltjes voor circuit- en coerver-trainingen, en pupillen doelen voor toernooien.

De "Club van Honderd" heeft een apart bestuur en opereert onafhankelijk van sv Diemen, met als enig doel de club financieel te ondersteunen.

Lid Worden Als lid van de "Club van Honderd" krijg je het volgende terug voor je steun:

• Vermelding op onze website en op het speciale bord in de kantine.
  • Een gezellige avond samen met alle leden van de "Club van Honderd."
  • Onze eeuwige dank voor het mogelijk maken van de nodige extra's voor onze (jeugd)leden!

Voor slechts € 50,- kun je al lid worden van de "Club van Honderd." Aanmelden is eenvoudig, vul het aanmeldformulier in en je ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging van je lidmaatschap.

Namens het volledige bestuur van de "Club van Honderd" danken wij je alvast voor je steun en wensen wij je een zeer sportief, gezellig en succesvol seizoen toe!

Voor meer informatie, of lid worden van de club van 100 stuur een e-mail naar [email protected]

HUIDIGE LEDEN CLUB VAN 100

Jopie en Jan Muller Marco Gaus Process 2 Web Frank Scheffers
Bart Ketelaar Richard Heus Boaz Saam Kay Minnema