Oefenwedstrijd aanvragen

Richtlijnen voor het plannen/organiseren van een oefenwedstrijd bij sv Diemen.

• Ben jij niet van sv Diemen, dan moet je rechstreeks contact opnemen met een coordinator van de leeftijd. Deze vind je hier.
  • Oefenwedstrijden kunnen worden aangevraagd als voorbereiding op, gedurende en direct na afloop van het seizoen. Tijdens de zomerstop & winterstop zijn er geen oefenwedstrijden mogelijk.
  • Een oefenwedstrijd dient 7 dagen van te voren worden aangevraagd via het formulier.
  • Plan de oefenwedstrijd bij voorkeur bij de beoogde tegenstander. De meeste clubs in en rond Amsterdam hebben namelijk geen last van te veel leden in combinatie met een beperkte veldcapaciteit.
  • Trainer regelt zelf een tegenpartij en kijkt of er plek is op zijn eigen trainingstijden.
  • Trainer regelt zelf met andere trainers die op hetzelfde veld trainen een tijdstip dat zij ergens anders kunnen trainen
  • Indien de oefenwedstrijd niet op een hierboven genoemde dag/tijdstip kan plaatsvinden, dan dient de trainer/leider van het organiserende team dit allereerst ter overleg en goedkeuring voor te leggen aan de coördinator van zijn afdeling.
  • Indien coördinator inschat dat de oefenwedstrijd kan, vult de coördinator het aanvraagformulier in. Dat kan HIER

Indien het kan plant de wedstrijdsecretaris de wedstrijd in, regelt het met de kantine en zorgt dat er een kleedkamer is