LIDMAATSCHAP OPZEGGEN

We betreuren het dat je onze club wilt gaan verlaten maar hopen dat je met een goed gevoel je lidmaatschap met sv Diemen beëindigd. Indien er nog iets is wat je ons wilt meegeven waar we van kunnen leren als club dan vernemen we dat graag. Wellicht mogen we je in de toekomst weer verwelkomen als lid.

De regels met betrekking tot het opzeggen van het lidmaatschap zijn conform onze Statuten artikel 7 lid 5a. Een opzegging dient uiterlijk op 1 juni van het lopende seizoen aan de ledenadministratie te zijn doorgegeven. Dit geldt ook voor overschrijvingen naar andere clubs (zie ook [link overschrijvingen]). Indien wij uw opzegging te laat ontvangen, leidt dit automatisch tot verlenging van het bestaande lidmaatschap en de daaraan gekoppelde verplichting tot volledige betaling van de contributie voor het gehele volgende seizoen.

Opzeggen is mogelijk door gebruik te maken van onderstaand opzegformulier.

Na ontvangst van de opzegging ontvangt u een ontvangstmail retour. Bij opzegging dient aan alle financiële verplichtingen te zijn voldaan en de uitgereikte kleding en overige artikelen die u in bruikleen had in goede staat te zijn ingeleverd. Wanneer u aan alle eisen voor opzegging heeft voldaan kunnen we uw uitschrijving accepteren en ontvangt u van ons een bevestiging dat u bent uitgeschreven als lid.

Te laat opzeggen betekent dat men pas kan opzeggen nadat de contributie voor het nieuwe, volgende, seizoen is voldaan.

Lidmaatschap opzeggen

* = verplicht