Kleding Shop

€ 15,00

Trainingsshirt

€ 20,00

Dit fijne sportshirt van hummel is gemaakt van 100% polyester, met ClimaTec finish voor het optimaal afvoeren van zweet. Het shirt heeft een regular fit en dankzij het soepele materiaal is het geschikt voor al je trainingen. Het design wordt gekenmerkt door de diverse contrastpanels op de schouders. Het shirt heeft een elastische rib-inzet in de hals, een raglan mouw-inzet voor extra draagcomfort.

Trainingssweater

€ 30,00

Deze crewneck top uit de hummel Ground Pro collectie, van 100% polyester is een ideale top om in te trainen of om voor en na de training over je sportkleding heen te dragen. De ronde hals is gemaakt van zacht en elastisch rib-materiaal. De mouwen zijn deels voorzien van mesh. Aan het uiteinde van de mouwen bevinden zich duimsgaten. Voorzien van high raised geprinte hummel logo's.

Trainingsbroek lang

€ 25,00

Deze comfortabele trainingsbroek van hummel is gemaakt van 100% polyester. De broek bevat twee steekzakken met rits en ook bij de enkels heeft de broek lange ritsen. Alle ritsen zijn van hoogwaardige SBS-kwaliteit.

Wedstrijd Broek

€ 15,00

De korte sportbroek is gemaakt van 100% gerecycled polyester met een goede vochtafvoer. Met het trekkoord draag je het boekje zo strak als je wil. Het sportbroekje heeft geen binnenbroekje, waardoor jij veel bewegingsvrijheid hebt. Dit korte sportbroekje mag zeker niet ontbreken in jouw kledingkast! De iconische hummel chevrons zijn op de linkerbroekspijp aan de voorkant geborduurd.

Keeperstenue

€ 40,00

Het shirt met lange mouwen valt gelijk op door de toffe sublimatieprint aan de onderkant van de mouwen. Het shirt heeft een elastische V-hals en kraag met rib-materiaal en ook de mouwen en neklijn hebben een ribboord. Het bijpassende keepersbroekje, zonder binnenbroek, heeft een elastische boord met koord. Het tenue is gemaakt van sneldrogend materiaal. De chevrons op de mouwen en het hummel logo op je borst laten zien dat jij voor kwaliteit gaat! De juniormaten hebben padding op de ellebogen voor extra bescherming.

Regenjas

€ 35,00

Zoek je een jas voor verschillende weertypen? Ga dan voor deze alleskunner: het hummel Ground All Season Jacket. De jas is winddicht en stoot water af (1000 mm). De mouwen hebben een gladde voering en tussenvoering en de romp is gevoerd met fleece materiaal. Dit zorgt ervoor dat dit een heerlijk warme en zachte jas is. De elastische koorden onderaan de jas, bij de capuchon en bij de mouwen laten jou de jas naar wens op maat aansnoeren. De jas is goed te bedrukken.

Softshell jas

€ 55,00

Een ding is zeker: met deze jas die water afstoot en wind tegenhoudt, ga jij het buiten niet koud hebben. Wat de jas comfortabel maakt, is de voering van zacht fleece, reken er dus maar op dat jij deze jas heel vaak gaat dragen. De jas heeft een hooggesloten kraag. Daarnaast heeft de jas een capuchon, mouwen met verstelbare manchetten en een aantal zakken met rits. Kortom, een comfortabele allround jas die altijd van pas komt.

Winterjas

€ 70,00

Altijd handig: een jas die winddicht is en waterdicht (3000 mm). Met deze heerlijk gevoerde jas heb jij het dus sowieso warm. De naden op de schouders zijn getaped en dankzij een doorgestikte voering en tussenvoering is deze jas heerlijk warm. Snoer de jas naar wens aan bij de capuchon. Er zitten binnenboorden in de mouwen met duimsgaten. Leuk detail zijn de handige ritsjes bij de binnenzak en de steekzakken. Kortom, als je voor deze jas kiest zijn gure dagen voortaan geen probleem meer

Rugtas

€ 25,00

Deze hummel Backpack II is een compacte rugzak die ideaal is om te gebruiken voor kinderen, maar eigenlijk voor iedereen die op zoek is naar een handzame rugzak. Achter het grote ritsvak bevinden zich twee aparte ritsvakjes. Ook heeft de tas een verborgen voorvakje waar voldoende ruimte is voor je waardevolle spullen. De hummel Brighton Backpack II heeft ook twee zijvakjes van mesh. Onderaan de rugzak bevindt zich een separaat schoenenvak met ritssluiting. Ook ben je goed zichtbaar in het donker door een reflecterend hummel logo aan de voorzijde en op een van de draagbanden. Afmetingen: 41 x 30 x 18 cm(HxBxD).

Voetbaltas Klein

€ 30,00

Deze tas vervaardigd uit hoogwaardig 600d polyester. De tas heeft een u-vormige rits aan bovenzijde, die toegang geeft tot het grote binnenvak. De tas heeft twee zijvakken, een met rits en een van mesh. De zachte schouderpad op de verstelbare schouderband geeft optimaal draaggemak. De onderkant van de tas is voorzien van studs voor extra bescherming. Het schoenenvak is gemaakt van waterafstotend materiaal. Afmetingen: 38 x 35 x 30 cm (h x b x d).

Voetbaltas Groot

€ 35,00

Deze ruime tas is vervaardigd uit hoogwaardig 600d polyester. De tas heeft een u-vormige rits aan bovenzijde, die toegang geeft tot het grote binnenvak. De tas heeft twee zijvakken, een met rits en een van mesh. De zachte schouderpad op de verstelbare schouderband geeft optimaal draaggemak. De onderkant van de tas is voorzien van studs voor extra bescherming. Het schoenenvak is gemaakt van waterafstotend materiaal. Afmetingen: 48 x 50 x 32 cm (h x b x d).