Sportlaan 13

Sportpark De Diemen
sv Diemen is gevestigd op het sportpark De Diemen samen met de hockeyclub HC Diemen, de korfbalvereniging DKV Victoria, de tennisvereniging TVDZ en de natuurijsbaan. Het adres is Sportlaan 13, 1111 PX Diemen.

De gemeente Diemen heeft onze accommodatie in de zomer van 2013 volledig vernieuwd.

Velden
  • sv Diemen heeft 4 kunstgrasvelden tot de beschikking. Wij spelen dus alleen nog op kunstgras. Rond de velden is de gebruikelijke afrastering voor kunstgrasvelden aanwezig. Het 1e veld is voor een groot deel voorzien van reclameborden van onze sponsoren.
  • Alle 4 de velden zijn voorzien van 10-persoons dug-outs en uitstekende veldverlichting zodat wedstrijden, training en oefenwedstrijden op alle velden onder goede omstandigheden kunnen worden uitgevoerd. Daarnaast zijn de nodige pupillendoeltjes aanwezig op veld 2 en 3.
  • Bij het 1e veld is een mooi scorebord aanwezig.
  • Het 1e veld is grotendeels voorzien van ballenvangers. In deze ballenvangers zijn reclamedoeken opgehangen. Ook de overige velden zijn voorzien van ballenvangers.
  • Naast veld 2 is een prachtig  klein veldje 4 aangelegd voor de training en wedstrijden van de Mini- pupillen. Daarnaast worden hier de keepers van de F- en E- pupillen getraind. Ook hier is LED- verlichting aanwezig. En tevens 2 kleine dug-outs en doeltjes.
  • Bij het 1e veld staat een toren waar vanaf TV opnames en foto’s kunnen worden gemaakt.
  • Recent is er een 4 kunstgrasveld aangelegd.

Omni-speelplaats

• Tussen veld 1 en 3 is er een grote speelplaats voor de woonwijk De Sniep en sv Diemen. Deze speelplaats is voorzien van een kunstgras trapveld met doeltjes, afm.17 x 31 m. omringd door een boarding. Het trapveld is zo ingericht dat er ook volleybalwedstrijden kunnen worden gespeeld.
  • Een attractief element is de zogenaamde Panna- kooi met een diameter van 6 m. en voorzien van kunstgras.
  • Er staat ook een basketbalpaal met belijning op de stenen ondergrond.
  • Bij de Omni- speelplaats zijn picknickbanken geplaatst

Gebouw

• Ons verenigingsgebouw beschikt over een gezellige kantine met plaats voor 150 bezoekers. De keuken heeft een professionele uitstraling en uitgebreide sortering. Dit is uiteraard ook van toepassing op de bar. In de kantine mag niet worden gerookt. In de kantine kunnen de wedstrijden van ESPN op een groot scherm worden gevolgd. De kantine is daarnaast voorzien van een video wall met 4 schermen waarop foto’s, mededelingen en reclames zijn te zien. Ook beschikken we over een meer dan goede geluidinstallatie. Het gebouw beschikt uiteraard over toiletgelegenheid ( ook voor gehandicapten) en de nodige ruimtes voor bestuur, commissies, scheidsrechters, opslag van materialen enz. Wij zijn trots op ons grote aantal van 16 kleedkamers, waarvan er 2 extra groot zijn uitgevoerd voor de selectie elftallen.
  • Tegen het gebouw is een groot terras uitgevoerd met gezellig meubilair en een omrastering zodat er zwak alcoholische dranken in plastic glazen mag worden geschonken. Langs de rand van het veld staan ongeveer 20 banken.

Algemeen

• We beschikken samen met de korfbalvereniging over een veilig kinderspeelplaatsje.
  • Het parkeren is bij ons goed en goedkoop geregeld. Er is geen betaald parkeren. Het sportpark beschikt over een ruime parkeergelegenheid op nog geen 100 mtr. van het verenigingsgebouw gelegen. Bij de entree vindt je 2 gehandicaptenparkeerplaatsen. De toegangsweg en de parkeerplaatsen zijn goed verlicht.
  • Vlak naast ons gebouw zijn een groot aantal rijwiel- en bromfietsstandaards met aanbindbeugels zodat diefstal wordt tegen gegaan.
  • Bij de veldkant ingang van ons gebouw is een AED aanwezig.

Wil je onze fraaie accommodatie eens met eigen ogen komen bekijken dan kan dat.

Vrijwel elke doordeweekse avond is er iemand aanwezig (niet op zaterdag en zondag). Daarnaast is er (behoudens dinsdag en donderdag) overdag altijd wel iemand aanwezig die je rond kan leiden.