Protocol Cameratoezicht

Protocol Cameratoezicht sv Diemen

Het sportpark wordt door sv Diemen gebruikt als locatie om sport uit te oefenen. Deze vereniging zorgt voor een groot aantal bezoekers op het terrein, zoals leden, ouders, toeschouwers, huurders, leveranciers en vertegenwoordigers van de gemeente.

Het bestuur heeft besloten om het complex te voorzien van cameratoezicht. Het bestuur vindt dit noodzakelijk om de belangen en de eigendommen van sv Diemen, haar leden, haar bezoekers of andere belanghebbenden te behartigen en waar nodig te beschermen.

In dit protocol zijn afspraken vastgelegd met betrekking tot het gebruik van de camera's, de opslag van het beeldmateriaal en het bekijken van de beelden.

Klik hier voor het protocol cameratoezicht sv Diemen