Interviews

Interview: Ruben van der Meer

20 mei 8:30  Periodiek interviewen wij een vrijwilliger van onze mooie vereniging. Op deze manier zetten wij iemand in het zonnetje die veel voor onze club doet en laten we onze leden kennis maken met de waardevolle mensen die achter de schermen druk zijn met onze club draaiende te houden. Dit keer interviewden wij Ruben van der Meer. Ruben is een van die stille helden op de achtergrond. Coördinator O13, trainer 13-3(zoon speelt daar niet) & onderdeel van het wedstrijdsecretariaat.meer »

1121x gelezen

Interview: Petra la Ficara

9 december 8:45  Periodiek interviewen wij een vrijwilliger van onze mooie vereniging. Op deze manier zetten wij iemand in het zonnetje die veel voor onze club doet en laten we onze leden kennis maken met de waardevolle mensen die achter de schermen druk zijn met onze club draaiende te houden. Dit keer interviewden wij Petra la Ficara. Petra doet al enige jaren de ledenleden- en contributie administratie voor SV DIEMEN. De stille kracht op de achtergrond.meer »

939x gelezen

Interview: Andrea Brink

22 april 9:15  Periodiek interviewen wij een vrijwilliger van onze mooie vereniging. Op deze manier zetten wij iemand in het zonnetje die veel voor onze club doet en laten we onze leden kennis maken met de waardevolle mensen die achter de schermen druk zijn met onze club draaiende te houden. Dit keer interviewden wij Andrea Brink. Andrea is een duizenpoot binnen onze club. Wedstrijdsecretariaat, kantine en reanimatieinstructeur voor de trainers en andere vrijwilligers.meer »

910x gelezen

Interview: Richard Heus

23 februari 10:00  Periodiek interviewen wij een vrijwilliger van onze mooie vereniging. Op deze manier zetten wij iemand in het zonnetje die veel voor onze club doet en laten we onze leden kennis maken met de waardevolle mensen die achter de schermen druk zijn met onze club draaiende te houden. Dit keer interviewden wij Richard Heus. Richard is al sinds zijn 6e jaar lid van onze club en voetbalt bij de veteranen. Daarnaast zit hij sinds kort ook in het bestuur. Richard zijn vader en zoons zijn of waren ook betrokken bij de club.meer »

1203x gelezen

Interview: Eddy van Bentum

15 januari 9:00  Periodiek interviewen wij een vrijwilliger van onze mooie vereniging. Op deze manier zetten wij iemand in het zonnetje die veel voor onze club doet en laten we onze leden kennis maken met de waardevolle mensen die achter de schermen druk zijn met onze club draaiende te houden. Dit keer interviewden wij Eddy van Bentum. Eddy is al jaren voor vele nieuwe leden de eerste persoon met wie ze in aanraking komen. Hij maakt ze wegwijs binnen onze club en brengt ze op de hoogte van onze normen en waarden. meer »

1250x gelezen