Overschrijven

Alle overschrijvingen gaan tegenwoordig digitaal. Senioren, junioren ( en pupillen) die overschrijven naar sv Diemen dienen als volgt te handelen.

Hoe gaat het in zijn werk "naar" sv Diemen
Het digitaal overschrijven is ingebouwd in de ledenadministratie Sportlink. De speler die zich wil overschrijven naar sv Diemen gaat naar sv Diemen toe om zich aan te melden.

1. Je meldt je aan bij sv Diemen met je relatiecode (lidnummer KNVB).
2. sv Diemen registreert je in de Sportlink Club.
3. Het overschrijvingsverzoek namens de speler is dan geplaatst.
4. Je oude vereniging kan zien dat er een overschrijvingsverzoek loopt.
5. Je wordt automatisch door de KNVB overgeschreven per 1 juli mits je bij je oude vereniging hebt voldaan aan je verplichtingen.
6. Als er geen blokkade is word je tegelijkertijd afgemeld bij je oude club als lid.
7. Als er wel een blokkade is dan moet deze eerst worden opgeheven.

Alle overschrijvingen die tussen 5 maart en 15 juni worden ingediend worden dus niet eerder dan 1 juli in Sportlink doorgevoerd.

Hoe gaat het in zijn werk "van" sv Diemen
De digitale overschrijving van sv Diemen naar een andere vereniging volgt de tegenovergestelde procedure. Je gaat dus met je relatienummer naar je gewenste nieuwe vereniging en meld je daar aan.

Blokkade opleggen
De verenigingen kunnen bij de verschillende spelers een blokkade opleggen als dit van toepassing is. Dit kan de financiën betreffen maar ook het inleveren van kleding. Dit kan de oude vereniging doen als dit van toepassing is. Wanneer de speler heeft voldaan aan zijn verplichting dan moet de oude vereniging de blokkade opheffen.

Inschrijfformulier
Je dient te allen tijde, ook bij overschrijving naar sv Diemen een inschrijfformulier volledig in te vullen. Deze kan je vooraf invullen op de website, daarna uitprinten en inleveren bij sv Diemen. Je kunt het formulier inleveren op woensdagmiddag en donderdagavond (gesloten van 15 juni tot 15 augustus). Downloaden via de link onderaan deze pagina. Het inschrijfformulier moet persoonlijk worden ingeleverd. Jeugdleden moeten hierbij worden begeleid door een ouder/ verzorger. Dit ter controle en om de inzet als vrijwilliger voor de vereniging te bespreken.

Inschrijfgeld
Het bestuur heeft op 10 mei 2011 besloten een "inschrijfgeld" te gaan heffen voor het lidmaatschap van sv Diemen. Het inschrijfgeld voor een nieuw lid bedraagt € 25,-. Elk volgend gezinslid dat zich aanmeldt betaald een inschrijfgeld van € 10,-. Het inschrijfgeld moet contant bij de aanmelding worden betaald. Je ontvangt hiervoor een kwitantie.