Kleding

sv Diemen speelt in blauw & Wit gestreepte shirts, zwarte broeken en blauwe sokken. Teams zijn verplicht om in het officiële tenue te spelen tenzij het tenue van de tegenstander andere shirts noodzakelijk maakt.

Sinds 2023 verstrekt sv Diemen kleding voor trainingsdoeleinden in de vorm van een kledingpakket. Deze kleding draagt bij aan eenheid en professionaliteit binnen onze vereniging.

Hier zijn enkele belangrijke punten met betrekking tot het kledingpakket:

• Het kledingpakket wordt verstrekt op basis van een bruikleenovereenkomst en er is een eigen bijdrage van €35 per jaar. Dit bedrag wordt bij de contributie geïnd.
  • Als je SV Diemen verlaat, dien je de kleding in te leveren. Als dit niet gebeurt of als de kleding niet volledig wordt ingeleverd, worden de kosten in rekening gebracht.

Het pakket bestaat uit:

• Een trainingsbroekje
  • Een trainingsshirt
  • Een trainingsbroek
  • Een trainingstrui
  • Een wedstrijdbroek
  • Een wedstrijdshirt (dit wordt gesponsord door Adinf en dient bij alle wedstrijden door de jeugd gedragen te worden)

Let op: Het is verplicht om tijdens wedstrijden en trainingen zowel de kleding als de wedstrijd- of trainingssokken te dragen. De sokken dien je zelf aan te schaffen bij de Voetbalshop (met 20% korting).

VoetbalShop.nl zit op de Middenweg 261, Amsterdam.

OPENINGSTIJDEN VoetbalShop.nl
  • maandag : 13:00-18:00