Nieuwe hoofdsponsor voor de sv Diemen trainers!

9 mei 2023 11:00

SV Diemen kan met trots aankondigen dat zij voor de komende twee jaar in zee zijn gegaan met Voetbalshop Amsterdam als sponsor voor de trainers van onze vereniging. Voetbalshop Amsterdam die, als leverancier van onze voetbalkleding, al nauw betrokken is bij SV Diemen zorgt ervoor dat de trainers van SV Diemen de komende twee jaar voorzien worden van nette en uniforme kleding. Het hoeft geen betoog dat zij bij uitstek ook de leverancier zijn voor uw voetbalschoenen en andere aanverwante zaken. Zij hebben een winkel op de Middenweg dus lekker dichtbij voor de Diemenaren!

Met voetbalshop hebben we nu een 4e hoofdsponsor die zich verbindt aan onze mooie vereniging. AVT Makelaars ondersteunt de komende drie jaar de senioren. Adinf BV zorgt voor de volledige jeugdafdeling en Niefra Beveiligingen heeft voor de vereniging een compleet nieuw alarmsysteem en toegangscontrolesysteem verzorgd.

voetbalshop.jpg