Vervanging borden sponsoren

14 april 2023 8:30

Vandaag was het dan zover! 💪 De afgelopen maanden heeft Eddy van den Hazel en zijn team hard gewerkt binnen de sponsorcommissie. 💼 Naast de hoofdsponsoren hebben zij ook hard gewerkt aan bordsponsoren. 🏟️ Een grote groep sponsoren die ons allemaal helpen om de club naar een hoger plan te tillen.

Vandaag heeft een grote groep vrijwilligers alle oude borden verwijderd en de eerste nieuwe batch borden geplaatst op veld 1. 🙌 Veld 1 is zeer goed gevuld maar er is nog steeds ruimte beschikbaar om jouw reclame uiting toe te laten voegen aan een al prachtig resultaat! Neem hiervoor contact op met Eddy via [email protected] ✉️

Namens SV Diemen willen wij alle sponsoren bedanken! 🙏🏼 Zonder jullie zouden we niet zo ver gekomen zijn.

We willen graag de volgende bedrijven bedanken voor hun steun:

@AdinfBV, @AmmiratoCaffè, @ASRZorgbeveiliging, @AutomotiveCentreVanNieuwkerk, @avtmakelaars , @BandenserviceDiemen, @BlastConcept, @Budgetfloorstore, @CoffeeandCakes, @CVMaker, @DMenFashion, @DeliDiemen, @deudekom_bv , @DiemerNotariaat, @drusiusdiemen , @E&RInfratechniek, @FAKuypers, @FeboDiemen, @PlayFootyAmsterdamBV, @HBune, @Hachi, @Hanebalk, @Heemskerk, @holthuizen.agf , @HouseofNumbers, @Kavelplatform, @knipmeijer_en_blok , @KRHeus, @Logosupport, @Lorist, @Meerleveld&DeWolff, @Micha’sKidsFashion, @Niefra, @Oosterijk, @OldTown/Enrico, @puttmannjuweliers , @RuigrokvanderWerveInfra, @Saan, @SalonvanDiemen, @Schöninghslager, @Stucstunter, @Sunodos, @cafe.t.pandje_diemen , @voetbalshopamsterdam , @VosTD, @WayneFacilityServices, @xab.nl en @yesr. Bedankt voor jullie steun!