Update contactgegevens Nikki

30 maart 2023 21:15

Sinds dit seizoen maakt SV Diemen gebruik van de diensten van Nikki op het gebied van het innen van de contributie. De eerste ervaringen zijn positief te noemen. Er wordt veel meer gebruik gemaakt van gespreid betalen dan wij hadden gedacht en dit terwijl het in 1 keer betalen iets goedkoper is. Goed om te zien dat we in een behoefte van onze leden hebben kunnen voorzien. We hebben nagenoeg geen negatieve reacties gekregen en de hoeveelheid werk aan onze kant is sterk verminderd.

1 puntje van kritiek die we hadden is inmiddels ook opgelost. Er waren namelijk steeds vaker opmerkingen dat e-mails in de spam box terecht kwamen en dat leden de e-mails daardoor niet zagen. Ook had ieder lid elk seizoen een eigen e-mailadres waaruit de mails verstuurd worden. Dit mailadres bestond uit verschillende cijfers en dit wekte bij leden wantrouwen op. Er is dan ook voor gekozen om vanaf heden een no-reply e-mailadres ( [email protected] ) te gebruiken om de e-mails te versturen. Dat betekend dat leden niet meer direct op de ontvangen e-mails kunnen reageren.

Leden zullen in iedere e-mail voor vragen verwezen worden naar de vernieuwde FAQ pagina van Nikki via https://www.nikki.nl/faq-leden/. Veel vragen worden daar al beantwoord. Mocht er een antwoord missen dan kan er contact worden opgenomen via het emailadres [email protected] of via 0345-745980.