Pascal Schroeijers overleden

5 augustus 2020 14:00

Op 31 juli 2020 is Pascal Schroeijers na een kort ziekbed overleden.

Afgelopen vrijdag is Pascal Schroeijers na een kort ziekbed overleden. Hij heeft de strijd tegen kanker niet kunnen winnen.

Met Pascal verliest de club een van haar zonen. Pascal is zijn hele leven aan de club verbonden. Als speler, leider, trainer, scheidsrechter en kantine beheerder heeft hij zijn steentje bijgedragen. Hij komt uit een familie die nauw verbonden is aan de club. De familie Schroeijerds loopt al decennia rond bij sv Diemen. Met zijn zoon Timo, keeper in de JO13-1 wordt de band voortgezet.

Het bestuur wenst zijn vrouw Astrid en zijn zonen Timo en Sem veel sterkte met het verwerken van dit toch nog wel plotselinge verlies.

Voor Pascal is een In Memori site ingericht waar iedereen een laatste wens of groet kan achterlaten. Klik hier om de site te openen.

954b98543fd52b73fa1d4f67e77af1612x.pngPascal Schroeijers  1973 - 2020

De herdenking en crematie vinden plaats op maandag 10 augustus in gesloten kring. Bloemen kunnen gestuurd worden naar Uitvaartcentrum Zuid, Fred. Roekestraat 91 in Amsterdam.

Lees meer over:
In memoriam