Cor van Doorn overleden

15 januari 2020 18:00

Vandaag ontvingen wij het trieste bericht dat ons lid Cor van Doorn is overleden.

Cor is jarenlang trainer, assistent-trainer en leider geweest van verschillende jeugdteams bij sv Diemen. Ook toen zijn zonen al niet meer speelden bij sv Diemen bleef Cor actief bij onze vereniging.

We verliezen met Cor een echte clubman en een enthousiaste vrijwilliger voor onze vereniging. Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw en kinderen en wensen hen veel sterkte voor de komende tijd.

U heeft de mogelijkheid om op donderdag 16 januari tussen 19:00-19:45 uur afscheid te nemen in het Uitvaartcentrum Zuid, Fred. Roeskestraat 91, 1076 EC Amsterdam.

De crematie zal plaatsvinden op vrijdag 17 januari van 14:00-14:45 uur in Uitvaartcentrum Westgaarde, Ookmeerweg 275, 1067 SP Amsterdam.

Na de plechtigheid is er gelegenheid tot condoleren in de koffiekamer van 14:45-15:30 uur.

Lees meer over:
In memoriam