Meldplicht kantine

4 september 2020 20:30

Namens het bestuur van sv Diemen stellen wij u in dit bericht u op de hoogte van aangescherpte COVID-19 maatregelen waar u mee te maken krijgt wanneer u gebruik maakt van onze kantine en faciliteiten. Wij verzoeken een ieder mee te werken aan deze maatregelen om boetes en sluiting te voorkomen. sv Diemen wordt verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van haar bezoekers en wij zullen een ieder dus ook nadrukkelijk vragen mee te werken en ons houden aan de gestelde beperkingen.

De maatregelen houden in dat per 4 september 2020:

• Er geen gebruik kan worden gemaakt van de kleedkamers. Kom omgekleed naar de club.
  • De zitplaatsen in de kantine worden voorlopig opgeheven
  • De kantine alleen nog maar betreden mag worden na registratie en het beantwoorden van een aantal gezondheidsvragen
  • De kantine alleen nog maar betreden mag worden om consumpties en eten aan te schaffen waarna de bezoeker de kantine weer dient te verlaten
  • Er een strikte routering is aangelegd in de kantine waar we ons aan dienen te houden. De bezoeker dient de kantine te betreden via de ingang aan de kant van ons hoofdveld. De kantine dient verlaten te worden via de kant van de korfbal. Dit betekent dat er omgelopen zal moeten worden door eenieder

Registratie via QR code

De registratie en het invullen van de gezondheidsvragen zal verlopen via het scannen van een QR code via checkgesprek.nl. Na het registreren en indien u geen gezondheidsklachten hebt dan krijgt u een groen scherm te zien. Alleen wanneer u dit groene scherm kunt laten zien aan een sv Diemen medewerker zult u toegang krijgen tot de kantine en wordt u geholpen met uw bestelling. Bij het verlaten van de kantine dient u wederom de QR code te scannen om uit te checke. Op https://checkgesprek.nl/ kunt u de volledige werking nalezen van de tool en ook vindt u daar informatie over uw privacy en bewaartermijn van de ingevulde gegevens.

Gezien alle maatregelen en beperkte capaciteit in onze kantine vragen wij u met zo min mogelijk bezoekers naar ons sportpark te komen.

De komende tijd zal naleving van bovenstaande maatregelen getoetst worden door de gemeente. Indien wij ons als vereniging ons niet houden aan deze regels volgen er boetes en mogelijk sluiting van de kantine. Dit is iets wat we willen voorkomen en vragen u daarom nogmaals om mee te werken aan de genomen maatregelen.

checkgesprek.png

De overige genomen COVID-19 maatregelen blijven hetzelfde zoals eerder gecommuniceerd:

Blijf thuis bij:

• Hoesten
  • Neusverkoudheid
  • Koorts
  • Keelpijn
  • Plotseling verlies van reuk en/of smaak

Wij houden ons verder aan de RIVM richtlijnen:

• Bij binnenkomst handen desinfecteren
  • In de kantine en op het terrein van sv Diemen respecteert iedereen de 1,5 meter regel

Wij beseffen ons dat deze maatregelen niet leuk zijn voor ons allen en we zouden het ook graag anders zien maar wij vertrouwen op uw medewerking.