Nieuwe TJC

9 juni 2020 7:45

Bericht namens het bestuur
Het bestuur van sv Diemen heeft wederom goed nieuws te melden op het gebied van het vinden van vrijwilligers die iets voor onze mooie club willen doen. Dit keer delen we graag met jullie dat we een invulling hebben gevonden voor de technische jeugdcommissie (TJC).

Afgelopen seizoen hebben Metin Kose en Rob Dalmulder aangegeven te stoppen met hun werkzaamheden voor de technische jeugdcommissie. Metin en Rob hebben vele jaren enorm veel werk verzet voor onze jeugd. Sv Diemen is daar zeer dankbaar voor en via deze weg willen wij Rob en Metin nogmaals bedanken voor hun inzet namens alle (jeugd)-leden van sv Diemen!!

Het gat dat was ontstaan door het vertrek van Metin en Rob is, na een zorgvuldige overdracht van taken, opgevuld door Niels van Zuijlen en Rasim Yilmaz. Na het overnemen van de lopende taken hebben zij veel tijd besteed aan het vormgeven van de nieuwe TJC van sv Diemen. Vanaf komend seizoen hebben ze versterking gevonden en zal de TJC bestaan uit Niels van Zuijlen, Rasim Yilmaz, Wayne Poyner, Demi Christodoulidis, Michael Boot, Edgar Garritzen en Rob Vlietstra.

Het zevental is vol energie en enthousiasme gestart en zal de volledige jeugdafdeling de komende tijd vormgeven verder bouwend op de mooie fundering die achtergelaten is door Rob en Metin. Binnenkort zal de TJC zich nader voorstellen.

Namens het bestuur wensen wij de nieuwe TJC veel succes de komende jaren!

Indien u ook enthousiast bent geworden over het invullen van een vrijwilligersrol neem dan contact op met [email protected] of kijk op onze website voor de functies die open staan.

83095307_2579586052256012_4314972260736811343_o.jpg