Onderlinge oefenwedstrijden op zaterdag

29 mei 2020 15:15

Vanaf komende zaterdag is het mogelijk om tussen 9 en 12 uur op het sportpark van SV Diemen interne oefenwedstrijden voor de jeugd onder 12 te organiseren. Teamleiders kunnen uiterlijk op maandag een veld aanvragen via [email protected]. Vermeld bij de aanvraag welke teams willen oefenen, wat voor grootte veld nodig is en wie de betrokken teamleiders zijn (plus contactgegevens).

Eventueel kan ook een voorkeurstijdstip worden doorgegeven.
Op dinsdag wordt dan het wedstrijdschema doorgegeven aan de betrokken teams. Er is beperkt ruimte dus het kan zijn dat de oefenwedstrijd pas een week later kan plaatsvinden. De indeling zal over het algemeen zodanig zijn dat zo weinig mogelijk personen tegelijkertijd het sportcomplex in en uit hoeven.
Er geldt:
  • Kwart veld (O8/O9/O10): maximaal 2 wedstrijden tegelijk op veld 1
  • Half veld (O10/O11/O12): maximaal 1 wedstrijd per veld op veld 2 en 3
  • Heel veld (O12): maximaal 2 wedstrijden tegelijk.
Ouders kunnen eventueel de wedstrijden bekijken vanaf de parkeerplaats, de dijk en wandelpaden rondom het sportpark. Zij moeten daarbij uiteraard wel de 1,5 meter afstand in acht houden. Trainers en teamleiders zijn uiteraard wel welkom op het sportcomplex, mits herkenbaar door het dragen van SV Diemen-kleding of op de training uitgedeelde hesjes.
De kantine is niet open. Er zijn wel wc's beschikbaar voor noodgevallen. Neem zelf voldoende limonade of water in flessen mee!
Er zullen materialen beschikbaar zijn om de velden mee uit te zetten. Het heeft de voorkeur dat teams zelf een reserve-tenue aantrekken of hesjes meenemen. Mocht dit niet lukken, dan kunnen hesjes van de club gebruikt worden. Deze dienen dan echter zelf gewassen te worden en moeten uiterlijk op maandag worden teruggebracht.