YES-R en De Telegraaf bij sv Diemen.

3 mei 2020 14:45

De Telegraaf heeft afgelopen woensdag op ons complex een interview met Yesser (Yes-R) gemaakt over zijn nieuwe album en over de opstart van de trainingen bij onze club.

Yesser is naast rapper, presentator en acteur ook jeugdtrainer/coordinator bij sv Diemen en zijn zoon speelt bij ons in de jeugd. Hij heeft sv Diemen er mooi opgezet. Dank je wel Yesser en de Telegraaf.

Yesser is naast rapper, presentator en acteur ook jeugdtrainer/coordinator bij sv Diemen en zijn zoon speelt bij ons in de jeugd. Hij heeft sv Diemen er mooi opgezet.  Dank je wel Yesser en de Telegraaf.

Zie hier het artikel. https://www.telegraaf.nl/c/473654780/

Bron: Telegraaf.NL