Grensrechter gezocht voor het 1e Zondag elftal van sv Diemen.

15 augustus 2019 9:00

Sv Diemen is op zoek naar een vaste grensrechter (vlagger) die ons 1e Zondag elftal (3e klasse) op zondagen bij zowel de uit- als thuiswedstrijden wil bijstaan. Af en toe zullen er ook mogelijk doordeweeks in de avonduren wedstrijden gespeeld kunnen worden.

Gevraagd profiel:

Als grensrechter heb je een representatieve houding en een professionele uitstraling en vorm je mede het visitekaartje van de vereniging. Er wordt van je verwacht dat je de scheidrechter assisteert tijdens de wedstrijd. De grensrechter is soms de enige die iets heeft waargenomen, dus er wordt verwacht dat je op een goede manier samenwerkt met de scheidrechter.

Vind je het leuk elke wedstrijd van het 1e elftal de scheidrechter te assisteren, neem dan voor nadere informatie contact op met Peter Holthuizen (leider) of Patrick van Berkel (bestuurslid zondag senioren). Je kunt ook een mailtje sturen naar [email protected]