Het sportpark is gesloten. Het is NIET toegestaan om daar te trainen of te voetballen.

18 maart 2020 17:00

De gemeente heeft het sportpark gesloten tot het einde van de maand.

Beste leden,

De gemeente Diemen heeft ons sportpark gesloten tot en met 31 maart. Dit betekent dat niemand van onze club de velden mag betreden om daar te gaan trainen of te voetballen.

Dit verbod geldt uiteraard ook voor iedereen die niet aan sv Diemen is verbonden. Handhaving is ingeschakeld om te bepalen of de mensen die nu gebruik maken van de velden verwijderd moeten worden.

Ik begrijp dat iedereen graag even een balletje wil gaan trappen, maar gezien de situatie denken wij dat je dat niet moet doen. Het is beter om thuis te blijven en zo weinig mogelijk contact met anderen te hebben.

Blijf thuis en laten we met zijn allen er voor zorgen dat dit snel overgaat,

Voorzitter sv Diemen.