sv Diemen gaat dicht tot nader order!

12 maart 2020 17:45

De regering heeft besloten dat er tot en met 31 maart niet gevoetbald mag worden. In navolging daarvan adviseert de KNVB geen trainingen en andere soorten evenementen op de club te organiseren. sv Diemen volgt het advies van de KNVB en annuleert hierbij alle trainingen, evenementen en wedstrijden op de club!

Beste Leden,

Tot en met 31 maart zijn er geen wedstrijden en trainingen bij sv Diemen. Ook de Super Saturday van aanstaande zaterdag gaat helaas niet door.

Deze drastische maatregel volgt op het decreet van de regering en het advies van de KNVB. Dit betekent dan ook dat het clubhuis tot 31 maart is gesloten en alleen in noodzakelijke gevallen geopend zal worden.

Het bestuur zal na overleg  komen met extra- of andere maatregelen als de aanleding er toe doen. Tot die tijd is sv Diemen gesloten.

Klik hier voor het bericht op de site van de KNVB.

Houdt de website, instagram en facebook in de gaten voor meer nieuws.

Henk van der Weele
Voorzitter.