Scheidsrechters gezocht!

14 augustus 2019 9:00

Vind jij het leuk om een wedstrijd in goede banen te leiden? Wil jij de vereniging helpen en tevens sportief bezig zijn? Dan zijn we op zoek naar jou!

Op dit moment is ons scheidsrechterskorps te klein om alle wedstrijden standaard te voorzien van een scheidsrechter! Dit betekent dat veelal ouders zelf zullen moeten gaan fluiten of teams zelf een scheidsrechter moeten regelen.

Dit is te voorkomen als iedereen zijn schouders eronder zet. Als vereniging staan we klaar om elkaar te helpen. We zijn op zoek naar scheidsrechters voor onze junioren elftallen en senioren elftallen voor de zater- en zondagen. We zoeken jou voor de heren, dames, jongens en meisjes afdelingen.

Als vereniging ondersteunen we je met een scheidsrechtersopleiding.

Heb je interesse? Meld je aan bij Patrick van Berkel (scheidsrechter coördinator) of mail naar [email protected]