Vierde veld komt er echt aan

16 november 2019 17:15

Al enige tijd is de gemeente Diemen bezig met TIW-Survivors om te verhuizen naar sportpark Middenmeer. De gemeente Amsterdam geeft aan dat het niet realistisch is te verwachten dat de noodzakelijke werkzaamheden voor het begin van het nieuwe honkbalseizoen in april 2020, afgerond zijn. Realistischer is dat de werkzaamheden in de loop van 2020 gereed zijn. Het college van Diemen heeft daarom besloten om TIW-Survivors in 2020 nog op de velden op Sportpark de Diemen te laten spelen.

Medio 2020 zal een voorstel aan de raad worden voorgelegd omtrent de herinrichting van Sportpark De Diemen zodat daar hockeyvereniging Diemen kan starten en de capaciteit van voetbalvereniging SV Diemen kan worden uitgebreid."

Vooral dat laatste is iets wat heel hard nodig is voor onze club. Onze voorzitter Henk Van der Weele gaf eerder al aan dat de huidige aantal van drie velden niet meer genoeg is. De voetbalvereniging loopt tegen haar grenzen aan. "Er worden veel wedstrijden op zaterdag gespeeld. Het komt voor dat er op zaterdag wedstrijden om 17.00 uur beginnen. Het gevolg hiervan is dat de mensen in de kantine op zaterdag van 08.00 tot 19.30 uur bezig zijn. Zij zijn te lang en tot een te laat tijdstip bezig. Het gaat hier om vrijwilligers."

Medio 2020 kunnen we dus meer informatie verwachten omtrent een extra veld.

Bron: https://www.diemernieuws.nl/nieuws/algemeen/153358/verhuizing-tiw-survivors-met-1-jaar-uitgesteld?fbclid=IwAR2_OT2xBwbQtK7O7nqfVVlCE7sTsmJfm69gvduzz6zmZigVrbwKwYGzi4s

Lees meer over:
extra veld