Challenge day

7 oktober 2019 13:00

De KNVB zet een nieuwe stap in het bevorderen van respect en sportiviteit op de voetbalvelden. In samenwerking met Stichting Challenge Day wordt er in het aankomende jaar bij twintig amateurclubs waaronder SV Diemen een Challenge Day georganiseerd.

De KNVB zet een nieuwe stap in het bevorderen van respect en sportiviteit op de voetbalvelden. In samenwerking met Stichting Challenge Day organiseert sv Diemen een Challenge Day. Wij zijn een van de eerste amateurclubs van Nederland die zo’n dag organiseert. De Challenge Day-methode is in Nederland ondere andere bekend door het televisieprogramma Over de Streep en zorgt voor meer onderling begrip en minder uitsluiting onder jongeren op basisscholen. De Challenge day zal bij sv Diemen gehouden worden op 26 oktober.  We kunnen nog wel wat begeleiders gebruiken dus als je denkt dit is wat voor mij geef je dan op bij [email protected].