Opleiding tot Spelbegeleiding Pupillen

24 september 2019 9:00

Dit seizoen biedt SV Diemen i.s.m. de KNVB Academy de opleiding tot Spelbegeleiding Pupillen aan. Ben je tussen de 12 en 20 jaar oud en lijkt het je leuk om pupillenwedstrijden te begeleiden? Meld je aan! Het fluiten van pupillenwedstrijden is de eerste kennismaking met de rol als clubscheidsrechter. Als spelbegeleider ben je actief bij de pupillen O8, O9 en O10 die 6 tegen 6 spelen. Je bent de begeleider van het spel. Als pupillenscheidsrechter fluit je de wedstrijden van O11 en O12. Tijdens de opleiding komt de theorie, zoals de spelregels, uitgebreid aan bod. Tevens wordt er aandacht besteed aan de praktijk en gaat de docent met de cursisten het veld op. De opleiding wordt ondersteund door de app ‘het nieuwe fluiten’.

Geef je op!
Stuur een email met onderstaande gegevens naar

Naam
Geboortedatum