sv Diemen is per direct op zoek naar een wedstrijdsecretaris m/v!

4 januari 2023 12:15

Ruben heeft aangegeven niet langer door te willen gaan als onderdeel van het wedstrijdsecretariaat. Wij als sv Diemen vinden dit heel erg jammer en bedanken Ruben voor zijn inzet de afgelopen jaren. Met het vertrek van Ruben ontstaat er een gat en dat moeten wij opvullen. Daarom zijn wij per direct op zoek naar mensen die willen helpen bij het wedstrijdsecretariaat.

Je draagt zorg voor de planning en een goed verloop van alle oefen-, beker- en competitiewedstrijden en voor de communicatie van wedstrijdzaken naar alle betrokkenen partijen. Je werkt nauw samen met leiders, coördinatoren en ledenadministratie van de vereniging. De werkzaamheden vergen een paar uur per week, vooral digitaal en telefonisch vanuit de eigen werkplek en op eigen gekozen momenten uit te voeren, en bestaan uit:

✅ het administratief voeren van het wedstrijdsecretariaat voor de gehele vereniging;

✅ de wekelijkse indeling van velden en kleedkamers in samenwerking met de accommodatiebeheerder;

✅ mondelinge en schriftelijke contacten met de KNVB over wedstrijd-, tucht- en scheidsrechterszaken;

✅ contacten met collega’s van andere verenigingen (bijvoorbeeld voor het verzetten van wedstrijden);

✅ informeren van de diverse betrokkenen omtrent wedstrijdzaken;

✅ zorgdragen voor de schriftelijke organisatie van oefenwedstrijden van alle teams;

✅ beheren van de applicaties in Sportlink;

✅ fungeren als aanspreekpunt voor teamleiders, coördinatoren en bestuursleden betreffende wedstrijdzaken.

Heb jij interesse? Neem dan per direct contact op door DIT formulier in te vullen.

WhatsApp_Image_2023-01-04_at_11.52.20.jpeg