Update rondom kantine

8 oktober 2021 10:00

Update rondom kantine

Sinds de start van het nieuwe seizoen kunnen we gelukkig weer de kantine in. Dit is fijn voor ons allemaal. We zullen de komende tijd net, als in alle horecagelegenheden, nog wel te maken hebben met extra corona controles via de app of op papier. Laten we hopen dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Wij willen u vragen om begrip te hebben voor de mensen die dit moeten vragen en ook medewerking te bieden. Wij vragen uw corona bewijs omdat het moet en niet omdat we het willen. Met de start van het nieuwe seizoen zijn wij ook genoodzaakt geweest om de prijzen in de kantine te verhogen.

Wij zijn verheugd om te melden dat alle vaste kantinevrijwilligers ook dit jaar onze vereniging weer helpen en dat waarderen wij zeer. De kantine is tevens versterkt door de komst van Ruud Pereboom. Ruud gaat het management van de kantine oppakken. Door de komst van Ruud  kunnen wij de kantine vaker openen. De openingstijden zijn vanaf heden als volgt:
- Maandag van 18:00 tot sluiten
- Dinsdag van 17:00 tot sluiten
- Woensdag van 15:00 tot sluiten
- Donderdag van 17:00 tot sluiten
- Vrijdag (alleen open als er wedstrijden gespeeld worden, de sanitaire voorzieningen zijn wel geopend)
- Zaterdag van 08:00 tot sluiten
- Zondag van 08:00 tot sluiten

De kantine kan niet alleen draaien op de vaste groep vrijwilligers en Ruud. Ook dit jaar zal er dan ook inzet nodig zijn van ouders en spelers om de kantine bezetting compleet te maken. Ruud zal hiertoe een rooster opzetten en deze via de verschillende communicatiekanalen delen. Naast de standaard openstelling willen we komend jaar ook het aantal evenementen op de club gaan verhogen en gelukkig hebben we een gloednieuwe evenementencommissie die daarmee aan de slag gaat. Mochten er nog leuke ideeën zijn dan vernemen wij die natuurlijk graag via [email protected]!

Afgelopen jaar is de handbalvereniging sv Zeeburg bij ons ingetrokken en ook leden van sv Zeeburg zullen mee gaan helpen in kantinediensten als zij trainen of spelen. Het nieuwe handbalveld is bijna klaar dus hopelijk gaan wij ze binnenkort vaker op de club zien.

Naast het aanbieden van het huidige assortiment denken wij na over (gezonde) aanpassingen in het toekomstige assortiment zoals bijvoorbeeld meer vegatarisch, fruit/smoothies en om het aanbod multi cultureler te maken. Daarover volgt later meer.

Wij hopen jullie snel weer te zien in de huiskamer van onze club.