Invoeren contantloze kantine

14 augustus 2021 12:45

Het bestuur heeft besloten om toe te werken naar een contantloze kantine. Vanaf heden gaan we werken aan een spoedige overgang naar deze nieuwe situatie. Er zijn een aantal redenen voor dit besluit waaronder dat als er geen contant geld meer is op de club dat het risico van mogelijke overvallen/inbraken lager is. Daarnaast is het ook organisatorisch en kostentechnisch beter om over te gaan op een contantloze kantine.

Het bestuur snapt dat dit een grote verandering is maar vele verenigingen zijn ons succesvol voorgegaan. Het streven is om eind dit jaar deze overgang af te ronden.