Aanmeldformulier Selectieteams

SV_DIEMEN-BS_1.png

AJAX-Partnerclub-SUB-Division-BLK.png

De open trainingsdagen vervangen de talentendagen. In plaats van één dag waarop je jezelf kunt laten zien tussen externe spelers, train je minimaal twee keer mee met een selectieteam van SV Diemen. Na inschrijving ontvang je een uitnodiging voor twee trainingen bij het selectieteam van jouw geboortejaar. Als je goed genoeg presteert voor een vervolgstage, word je uitgenodigd voor enkele extra activiteiten. De tijden van de trainingen worden uiterlijk een week van tevoren per e-mail gecommuniceerd.

We zijn verheugd dat zoveel jeugdspelers het SV Diemen-shirt willen dragen. De jeugdselectieteams van SV Diemen spelen jaarlijks in de hoogste klassen van het jeugdvoetbal in Nederland. SV Diemen leidt veel talenten intern op, maar streeft ernaar een nog sterkere positie in de topklassen van Nederland te verwerven. Daarom is er beperkte ruimte voor nieuwe spelers die onze jeugdselecties in het komende seizoen kunnen versterken. En laten we eerlijk zijn: wie wil er nu niet spelen in competities met de beste amateurclubs van Nederland en mogelijk zelfs de overstap maken naar Ajax? Wij zijn een officiële partnerclub van Ajax, en alle talentvolle spelers staan direct op de scoutingslijst van Ajax. Bovendien werken we intensief samen met Ajax, niet alleen om spelers te ontwikkelen maar ook om trainers op te leiden, zodat we het beste uit iedereen kunnen halen.

De plaatsen binnen de selectie zijn beperkt, dus je moet echt een duidelijke meerwaarde zijn ten opzichte van de jongens en meisjes die al bij ons zijn.

WIJ ZOEKEN VERSTERKING VOOR DE VOLGENDE SELECTIETEAMS VOOR VOLGEND SEIZOEN

ONDERBOUW JONGENS
JO8 - Hoofdklasse (2017)
JO9 - Hoofdklasse (2016)