Succesvolle eerste virtuele ALV sv Diemen

27 november 2020 10:30

Vorige week maandag heeft, in de historie van de club, de eerste virtuele Algemene Ledenvergadering plaats gevonden. Ongeveer 60 leden waren via een online meeting aanwezig om zich te laten informeren over en in te stemmen met het beleid van onze club.

Na een openingswoord van onze voorzitter Henk van der Weele, waarin hij een update gaf over diverse ontwikkelingen binnen de club, werden 3 jubilarissen gehuldigd. Het ging om jubilarissen Andre Stali (25 jaar lidmaatschap), Toon Colijn (50 jaar lidmaatschap) en Piet van Dijk (70 jaar lidmaatschap). Bram Uljee is benoemd tot ere lid van sv Diemen.

Verder werden tijdens de ALV de notulen besproken van vorig jaar en de jaarrekening vastgesteld.

Dit jaar traden 2 leden van het bestuur af en traden er 5 toe. Aftredend bestuurslid Dorien Dijk vertegenwoordigde de vrouwen en is opgevolgd door Demi Christodoulidis. Penningmeester Bram Kloosterman is opgevolgd door Frans Mulder die eerder algemeen bestuurslid was. Daarnaast traden Richard Heus (Gebouwenbeheer), Niels van Zuylen (Jeugd), Kim van der Plas (Vrijwilligers coordinatrice) en Rinaldo Albers (Communicatie en Ict) toe tot het bestuur. Het bestuur komt hiermee tot een bezetting van 9 bestuursleden. De nieuwe bestuursleden zullen zich binnenkort verder voorstellen.

Sv Diemen bedankt Dorien en Bram voor hun geweldige bijdrage in de afgelopen jaren. Bram is tijdens de ALV ook benoemd als lid van verdienste en bedankte iedereen voor de uitgesproken waardering.

Al met al is de digitale versie van de ALV goed geslaagd te noemen al misten we ook de sfeer van het samenkomen. We hopen dat volgend jaar de ALV weer in de kantine kan plaats vinden en overwegen om virtueel deelnemen ook weer mogelijk te maken.
de officiële documenten zijn hier te vinden.

6EDC574C-5468-4C2D-8B9E-B74A0D635C43.png