Sjef van der Heidentoernooi donderdag 18 mei

6 februari 2023 8:45

Sjef van der Heiden was een begrip bij de sv Diemen. Jarenlang vertegenwoordigde hij de jeugd in het bestuur en stond altijd pal voor zijn jongens. Helaas is Sjef veel te jong gestorven, maar bij sv Diemen leeft hij voort in het Sjef van der Heiden toernooi.

Op 18 mei, op zijn sterfdag 28 jaar geleden, willen de jeugdspelers van sv Diemen een mooie dag creëren ter ere van Sjef en zijn onvergetelijke bijdrage aan de club. Sjef was super trots op de groei van de jeugdafdeling en de pupillen van sv Diemen profiteren nog steeds van zijn geweldige inzet.

Laten we Sjef herdenken en eren tijdens het laatste Sjef van der Heiden toernooi en ons realiseren hoeveel invloed één persoon kan hebben op de groei en ontwikkeling van een club. Dank je wel, Sjef, voor alles wat je hebt gedaan voor de sv Diemen.

Op donderdag 18 mei gaan we weer een Sjef van der Heidentoernooi organiseren. Schrijf je snel in want vol is vol!

Via toernooi.svdiemen.nl kun je jouw team aanmelden

sv_diemen_toernooi.jpgsjef.jpg