Meld je aan voor de open trainingsdagen voor selectie

8 maart 2023 10:30

De open trainingsdagen vervangen de talentendagen. In plaats van één dag waarop je jezelf kunt laten zien tussen externe spelers, train je minimaal twee keer mee met een selectieteam van sv Diemen. Na inschrijving ontvang je een uitnodiging voor twee trainingen bij het selectieteam van jouw geboortejaar. Als je goed genoeg bent voor een vervolgstage, word je uitgenodigd voor een aantal extra activiteiten. De tijden van de trainingen worden uiterlijk de week van tevoren per e-mail gecommuniceerd.

Wij vinden het fantastisch dat zoveel jeugdspelers het sv Diemen-shirt willen dragen. De jeugdselectie teams van sv Diemen spelen jaarlijks in de hoogste klassen van het jeugdvoetbal in Nederland. Sv Diemen leidt veel talenten zelf op, maar wil een nog sterkere positie binnen de hoogste klassen van Nederland bewerkstelligen. Juist daarom is er beperkt ruimte voor nieuwe spelers die het komende seizoen onze jeugdselecties kunnen versterken. En laten we eerlijk zijn: wie wil er nou niet spelen in competities met de beste amateurclubs van Nederland en misschien zelfs de overstap maken naar Ajax? Wij zijn een officiële partner club van Ajax en alle talentvolle spelers staan gelijk op de scoutingslijst van Ajax. Daarnaast werken wij nauw samen met Ajax om niet alleen spelers op te leiden, maar ook om trainers op te leiden, zodat we het beste uit iedereen kunnen halen.

Sv Diemen is dus op zoek naar talentvolle spelers/keepers die iets kunnen toevoegen aan onze huidige selecties. Misschien ben jij die speler? Ga naar selectie.svdiemen.nl voor meer informatie. Let wel op: de plekken binnen de selectie zijn schaars, dus je moet echt een verbetering zijn ten opzichte van de jongens/meisjes die er al rondlopen.

Misschien ben jij die speler? Ga naar https://www.svdiemen.nl/786/aanmeldformulier-selectie/ voor meer informatie.

De plekken binnen de selectie zijn schaars dus je moet wel een echte verbetering zijn ten opzichte van de jongens/meisjes die er al rondlopen.

JO8 - Hoofdklasse
JO9 - Hoofdklasse