Sponsoren gezocht

26 januari 2023 11:30

Met ingang van het seizoen 2023/2024 is er een hoofdsponsor voor de thuisshirts van de jeugdafdeling, van O8 tot O23. De vereniging is erg blij met deze nieuwe sponsor en ziet het als een stevige impuls voor de toekomst.

De vereniging is tevens druk bezig met het verhogen van het aantal reclameborden langs het hoofdveld. Er wordt ook hard gewerkt om de banden met (potentiële) sponsoren aan te halen, om zo een langdurige samenwerking te realiseren. Er zijn verschillende sponsormogelijkheden beschikbaar, zoals reclameborden op het hoofdveld en het parkeerterrein, spandoeken, banieren, meshdoeken en sponsoring van tassen, trainingspakken, wedstrijdballen en evenementen.

sv Diemen biedt een sponsorbrochure aan waar deze mogelijkheden in staan beschreven. De vereniging nodigt geïnteresseerde partijen uit om contact op te nemen via het e-mailadres [email protected] voor een persoonlijk gesprek waarin de mogelijkheden verder besproken kunnen worden. De vereniging zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Daarnaast is er goed nieuws voor voetbalvereniging sv Diemen, er is een nieuwe sponsorcommissie die met veel enthousiasme en energie bezig is om nieuwe sponsors te werven. Deze commissie heeft nieuw leven ingeblazen in de sponsorwerving en is vastberaden om de vereniging te ondersteunen.

De sponsorcommissie is op zoek naar vrijwilligers die willen helpen bij de werving van nieuwe sponsors. Dit kan bijvoorbeeld door mee te denken in de sponsorstrategie, het contact leggen met potentiële sponsors, of bijvoorbeeld het organiseren van evenementen. Als u geïnteresseerd bent om te helpen, dan kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via het e-mailadres [email protected].

Kijk op de sponsor pagina voor meer informatie