Herinvoering kantinedienst SV Diemen

13 januari 2023 19:45

Vanaf 28 januari 2023 hervatten we weer de verplichte kantinediensten. In de periode van corona en ook nog daarna heeft onze vaste ploeg van kantinemedewerkers de kantine draaiende weten te houden. De tijd is nu weer aangebroken dat onze leden en ouders van leden de vaste ploeg van kantinemedewerkers gaan ondersteunen.

De kantinedienst duurt 4 uur. We werken met diensten op zaterdagen van 8:00-12:00, van 12:00-16:00 en van 16:00-20:00. De eerste twee diensten worden ingevuld door ouders van de jeugd en de late dienst wordt ingevuld door onze senioren. De kantinedienst op zondag zal worden ingevuld door leden van SV Zeeburg.

De kantinedienst zal per team worden ingevuld volgens een kantinerooster. De komende twee weken zullen de teamleiders bij de jeugd inventariseren wie van de ouders de diensten gaan invullen.

Meer informatie over de kantinedienst is te vinden op de kantinedienstpagina.

Het kantinerooster voor 2022-2023 is te vinden op deze pagina.

Wij rekenen op ieders medewerking. Indien de kantinedienst niet wordt ingevuld volgen er sancties voor teams en/of individuele spelers.

Om de vaste ploeg van kantinemedewerkers verder te ondersteunen zijn we bezig met het opzetten van een flexible pool van kantinemedewerkers. In deze pool zitten leden die het draaien van een kantinedienst leuk vinden en als het nodig is op oproep basis zich extra willen inzetten voor onze kantine. Mocht jij je beschikbaar willen stellen voor de flexible pool dan kan dat via dit formulier.