ALV 2022

14 november 2022 12:15

ALV 2022

Op maandag 21 november 2022 organiseren wij onze algemene ledenvergadering (ALV). De ALV start om 20:00 en eindigt om 22:00. Dit jaar is het gelukkig weer mogelijk om de ALV in de kantine plaats te laten vinden en wij nodigen u hiervoor van harte uit. Om zo veel mogelijk leden in staat te stellen de ALV bij te laten wonen is het ook mogelijk om aanwezig te zijn via een teams meeting.

De ALV dient ervoor om alle leden en vrijwilligers van SV Diemen inzicht te geven in hoe onze club ervoor staat. In de ALV worden club brede besluiten bekrachtigd door de leden zoals onder andere de contributie van komend jaar. Andere onderwerpen die op de agenda staan zijn aanpassingen in de statuten en huisregels, onze gedragsregels en de aanschaf van kledingpakketten via onze club.

Aanmelden voor de ALV kan via het formulier dat u kunt vinden in de mail die u heeft ontvangen.