31 augustus 2020 11:00

De nieuwsbrief is er weer!

Newsheader.png

Contributie seizoen 2020/2021

Beste leden,

Op 31 augustus a.s. wordt de contributie voor het speeljaar 2020/2021 van uw rekening afgeschreven. Wij vragen u er zeker van te zijn dat er voldoende saldo op het opgegeven rekeningnummer staat. Dit bespaart ons allemaal veel werk. Wij kunnen namelijk geen tweede automatische incasso doen. Dat betekent dat leden zelf handmatig moeten betalen en dat onze ledenadministratie deze betaling handmatig moet verwerken. Dat is voor alle partijen veel meer werk en dit extra werk willen wij zoveel mogelijk voorkomen omdat dit ook door vrijwilligers wordt gedaan.

Mocht u geen incasso krijgen dan kan het zijn dat u of uw kind niet goed staat ingeschreven. U kunt dan een melding doen bij onze ledenadministratie via [email protected]. Graag de naam en geboortedatum vermelden van het betreffende lid zodat dit snel en effectief kan worden opgelost.

Indien u gebruik maakt het gemeentelijke sportfonds dan vragen we u dit zo spoedig mogelijk te melden aan onze ledenadministratie.

Corona en voetbal

We beginnen weer te voetballen en dat is heel fijn.

Het is alleen allemaal wat anders dan normaal. Om nu niet voor verrassingen te staan is het raadzaam om bij uitwedstrijden de website van de tegenstander te bezoeken. Je kunt je dan goed voorbereiden op de maatregelen die de club voorschrijft.

Ook interessant is om de volgende pagina van de KNVB te bekijken. Klik hier!

Kleedkamer gebruik bij sv Diemen

Bij sv Diemen zijn de kleedkamers open voor gebruik. Een kleedkamer wordt toegewezen, maar er wordt geen sleutel uitgegeven.

Kleding, tas en andere spullen moeten mee naar het veld. De kleedkamer gaat immers NIET op slot. Het is daarom aan te raden om in voetbalkleding naar de club te komen.

Het is mogelijk om na de wedstrijd te douchen, maar we willen dat dit zo snel mogelijk gebeurt om besmetting tegen te gaan en niet meer dan twee personen tegelijk.

Aan senioren teams worden twee kleedkamers toegewezen. Per kleedkamer mogen 6 spelers tegelijk aanwezig zijn en waarbij de spelers wel op 1,5 meter van elkaar dienen te blijven.

Na gebruik van de kleedkamers dienen deze schoon opgeleverd te worden. Als dit niet gebeurd, dan wordt er aan het desbetreffende team de volgende wedstrijd geen kleedkamer meer toegewezen. Dit geldt ook voor de kleedkamer van de bezoekende partij. Bespreek dit met de tegenstander.

Als we ons aan deze regels houden, dan kunnen we Corona onder controle houden en lekker door voetballen. Als we dit met voeten treden, dan is de kans groot dat alles op slot gaat en er helemaal niet gespeeld kan worden.

Het is onze en jullie verantwoordelijkheid, samen tegen corona!

Met vriendelijke sportgroeten,
Henk van der Weele